Hrana i piće

Ova hrana će vas zasititi nakon nekoliko zalogaja

Ne morate da se izgladnjujete niti preskačete obroke da biste skinuli višak kilograma.

Grah - Dnevno.hr

Advertisements

Naime, dovoljno je da umjesto porcije sladoleda pojedete neku od ovih namirnica koje će vas zasititi već nakon nekoliko zalogaja.

Jabuka – pojedite jabuku pola sata prije jela i biće vam dovoljna znatno manja porcija. Vlakna i voda u jabuci zasitiće vas i smanjiti želju za nezdravom hranom, prenosi “B92“…

Grah, leća, slanutak – ova hrana, bogata proteinima, vlaknima, antioksidansima, vitaminom B i gvožđem, odlično kontroliše apetit.

Supa – niskokalorične supe odličan su izbor za svaku dijetu jer odlično zasite.

Kiseli krastavci – probiotici u kiselim krastavcima regulišu varenje i smanjuju apetit. Odlični su za mršavljenje.

Crna čokolada – kada vam se jede nešto slatko, pojedite nekoliko kockica zasićujuće crne čokolade.

Jaja – ako započnete dan jajima, osjećaćete sitost do ručka. Istraživanja su pokazala da veliki unos proteina ujutro često rezultuje malim unosom kalorija u toku dana.

Orašasto voće – ukusna grickalica koja reguliše apetit pomoću velike količine zdravih masnoća, proteina i vlakana.

Zobena kaša – pokušajte da zamijenite uobičajen doručak zobenom kašom i osjećaćete se sito do ručka.

Voda – često se nedostatak tečnosti miješa s osjećajem gladi. Sljedeći put kada osjetite potrebu za nekim međuobrokom, popijte čašu vode i sačekajte deset minuta. Postoji velika mogućnost da će glad prestati, a vi ćete uštedeti stotine kalorija.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh