Hrana i piće

Pazite šta pijete: Za kilograme nije uvijek kriva hrana

Ako bi se rado riješili suvišnih kilograma, najprije analizujte šta sve popijete u toku dana.

Vino - Zadovoljna.hr

Najopasnija su slatka pića i alkohol. Nedavna studija je pokazala da približno 37 posto suvišnih i škodljivih kalorija konzumiramo kroz slatka pića, te da one imaju velik uticaj na skupljanje masnoće u tijelu, prenosi “Net“…

Koju, dakle, tekućinu možemo piti?

Zeleni čaj

Uživajte u zelenom čaju jer on sadrži sastojke koje tope kalorije. Radi se o tvari katehin koja pospješuje (neki čak kažu i udvostručuje) djelovanje metabolizma. Ali pazite, ako u čaj dodate šećer, ukrast ćete mu korisne sastojke.

Kafa

Poput čaja, i gorka kava je bogata korisnim tvarima. Ako je ne možete zamisliti bez šećera, morate imati na umu da na taj način konzumirate i do 200 kalorija dnevno više. Ako želite da kava počne djelovati kao sagorjevač kalorija, počnite se navikavati na ukus kave bez šećera, mlijeka ili šlaga.

Nemasno i sojino mlijeko

Istraživanja univerziteta u Tennesseeju pokazala su da redovno uživanje tri šoljice nemasnog mlijeka na dan može pomoći smanjenju masnih naslaga – i to za deset posto. Mlijeko, naime, sadrži kalcij i aminokisline koji skupa stvaraju hemijsku reakciju koja pomaže u sagorjevanju masti u tijelu.

Još je efikasnije sojino mlijeko. Osim toga što sagorijeva masti, dovodi u ravnotežu i ženske hormone. S obzorim na to da stručnjaci nisu jedinstveni u pogledu konzumiranja običnog ili sojinog mlijeka, ipak je potreban oprez. Ne smije se pretjerivati u količini konzumiranog mlijeka.

Šta treba izbjegavati?

Alkohol

Iako je umjereno konzumiranje alkohola dozvoljeno, ukoliko želite smršati zaboravite na to. Osim toga, alkohol budi apetit. Ugljikohidrati i proteini koje sadrži alkohol bivaju nataloženi u tijelu još dugo nakon konzumiranja. Možete ih iskoristiti jedino tjelesnom aktivnošću, inače se pretvaraju u mast. Još jedna loša strana alkohola – on zaustavlja korištenje masnoće sve vrijeme dok je u organizmu. Drugim riječima, na partiju ste, bjesomučno plešete i pomalo pijuckate – nećete smršati. Još jedna infomracija – vina sadrže od 100 do 120 kalorija po čaši!

Voćni sokovi

Kada pomislite na voćni sok, sigurno pomislite na zdravlje.Nije baš tako, pogotovo ako sok nije prirodan. Većina sokova ima dodan šećer. Tako jedna čaša soka može sadržavati i 110 kalorija i sadržavati dva puta više od prirodnog soka i skoro ništa vlakana.

Najbolje rješenje je da iscijedite sok od voća i u njega dodate još vode.

Light pića

Pića kao što je Coca Cola bez šećera su, realno gledajući, otrov za organizam. Naučnici s univerziteta Purdue su zaključili da se takva pića doslovno igraju s vašim organizmom. Nakon njih osjećate veliku želju za hranom, pogotovo onom slatkom. Ova pića nemaju šećera, ali zato u sebi sadrže čitav niz hemijskih dodataka i zaslađivača koji su organizmu još štetniji. Strogo izbjegavajte sva light pića.


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh