Hrana i piće

OVA HRANA ĆE VAS OPUSTITI POPUT MASAŽE!

Stresna svakodnevica utječe na zdravlje čovjeka, uzrokuje glavobolje, želučane tegobe, pojačano kucanje srca i nesanicu. Zašto se protiv ovih negativnih posljedica ne biste borili hranom? Donosimo vam popis sedam antistres namirnica koje će vas opustiti sve grupe mišića u tijelu!

Tamna čokolada - Jutarnji.hr

1. Smoothie od banane i kafe
Smutite smoothie od kave, sojinog mlijeka, zrele banane te malo gorkog kakaa. Ova kombinacija povećava razine serotonina i dopamina u tijelu, snižava krvni pritisak, te je idealno rješenje za tekući obrok prije odlaska na posao, piše Aura.

2. Zobena kaša sa cimetom

Konzumacija vruće zobene kaše potiče izlučivanja serotonina, kojeg nazivaju i hormonom dobrog raspoloženja. Zob je prepuna prehrambenih vlakana koji sporo otpuštaju energiju u tijelu i uravnotežuju količinu šećera u krvi. Dodajte kaši malo cimeta, jer ovaj začin smanjuje frustriranost, te kašičicu meda – prirodnog osnaživača imuniteta.

3. Tamna čokolada s bademima

Jedite tamnu čokoladu s visokim postotkom kakaa i bademe jer je riječ o moćnoj kombinaciji koja smanjuje stres, snižava krvni pritisak, daje energiju i pomaže boriti vam se s depresijom.

4. Orašasti plodovi i koštice

Zgrabite kombinaciju pistacija, badema, oraha i košpica tikve kako biste se opskrbili vlaknima, antioksidansima i nezasićenim masnim kiselinama koje opuštaju tijelo od napetosti i poboljšavaju raspoloženje. Pripazite samo da ne pojedete više od nekoliko komadića spomenutih plodova, jer je riječ o vrlo kaloričnim namirnicama.

5. Grickajte mrkvu

Jeste li onaj tip osobe koji jede sve pred sobom kada je pod stresom? Ponekad će vam u borbi protiv stresa pomoći i sam čin žvakanja nečeg hrskavog. Umjesto čipsa i drugih nezdravih grickalica – zagrizite svježu mrkvu.

6. Čips od kelja

Od listova svježeg kelja i malo maslinova ulja sami napravite hrskavi čips. Kelj je supernamirnica koja sadrži mnoštvo hranjivih tvari koje jačaju imunitet, olakšavaju prehranu i snižavaju krvni pritisak. Kelj je i odličan izvor karotenoida, spoja koji je povezan s optimističnim razmišljanjem.

7. Pijuckajte vino

Ispijanje manjih količina alkohola snizit će krvni pritisak te vas opustiti od napetosti. Vino je prepuno flavonida i antioksidansa koje osnažuju imunitet i sprečavaju neke bolesti. Držite se kratkih gutljaja i jedne čaše – i tako se opustite od posla na kraju dana.


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh