Posao

Ključne navike – Ako želite napredovati na poslu, morate znati ovo

Tržište rada se nevjerojatno mijenja, a česte promjene su neizbježne. Kako biste uspjeli napredovati u poslu i zadržati poziciju, vrlo je važno pratiti trendove. Marketinška stručnjakinja Jaleh Bisharat otkriva ključne navike uspješnih poslovnih žena.

No image - Haber.ba


Posao (Foto: Haber.ba)

Istaknite svoje kvalitete
Pomno razmislite o svojim kvalitetama i dobrim stranama jer možda će upravo to biti ono što će se na radnom mjestu tražiti od vas. Razmislite kako da sami sebe predstavite u najbolje svjetlu. Zapitajte se, kada vas netko upoznaje po prvi put, kakvu poruku mu želite poslati i kakav dojam želite ostaviti. Kako želite da vas drugi pamte?

Ističite osobni brand
Jednom kada ste identificirali svoj ‘osobni brand’, redovito ga njegujte i ističite pred drugima. Osim toga, za napredovanje u karijeri te kvalitete svakako treba promovirati, na mjestima kao što su LinkedIn, Twitter, relevantni blogovi, konferencije i sastanci, piše Huffington Post.

Odredite prioritete
Postoji velika razlika između napretka i pokreta. U današnjem poslovnom svijetu u kojemu su realni rezultati itekako bitni, utjecajnost je važnija no ikada. Kako razlikovati napredak i pokret? Svaka situacija je drugačija, no najvažniji korak je određivanje prioriteta. Prema riječima stručnjaka, grubo gledajući, 20 posto truda daje 80 posto rezultata. Prilikom svakog posla i zadatka upitajte se pripada li on skupini od onih 20 posto.

Ljudi su najvažniji
Naravno da su po pitanju radnoga mjesta važni radni uvjeti te veličina plaće, no činjenica je da su ljudi ipak najbitniji. U većini slučajeva, zbog vlastitog zadovoljstva i svakodnevne sreće, u slučaju izbora, bolje je odabrati ipak nešto manju plaću u zamjenu za svakodnevni rad s pozitivnim ljudima koji će vas inspirirati. Radite s ‘velikim’ ljudima i oni će vam otvoriti mnoga vrata.

Neprestano ulažite u sebe
Davno su prošla vremena kada bi nakon završetak studija prestajao bilo koji oblik obrazovanja. Sada se potražnja za vještinama vrlo brzo mijenja. Bez obzira na to koliko ste iskusni, morate biti spremni na učenje novih stvari i vještina. Uspješne žene na obrazovanje gledanje kao na kontinuirani, cijeloživotni proces.

Artikulirajte rješenja, a ne probleme
Naravno, u poslu je ponekad nužno potražiti pomoć ili nečiji savjet. No, ono što treba izbjeći je stalno tražiti upute i naputke. Riješite sami probleme, usudit se ponuditi rješenja, a to će nadređeni sigurno više cijeniti nego da samo besciljno razgovarate o problemima. Uspješni ljudi proaktivno pronalaze rješenje problema.

Razmišljajte izvan okvira
Ovo posebno vrijedi za samostalne poduzetnike. Kada više nemate šefa iznad sebe, više se ne morate ograničavati na četiri zida svoga ureda. Svoj talent integrirajte na različite načine i odvažite se isprobati stvari koje do sada niste mogli.

Budite dobar šef
Uspostavite čvrstu vezu sa svojim timom. Redovito zapisujte željene ciljeve, s jasno definiranim rokovima. Bilješke redovito provjeravajte te kroz njih prolazite zajedno sa svojim timom. Zaposlenike za trud i uspjeh pravodobno nagradite, te im svakako pružite povratnu informaciju. S osobama s kojim komunicirate putem interneta ophodite se jednako kao i s osobama u uredu

(tportal)


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh