Posao

Žurba, prekovremeni rad i stres: Evo kako doći do slobodnog vremena

Prosječna osoba dnevno primi 150 e-mail poruka, poziva, SMS-ova, chat poruka. To je zaista veliko opterećenje. Po završetku posla napravite listu stvari koje trebate uraditi sljedećeg dana i držite se toga.

Stres - Dufferinresearchdoo.com

Prekovremeni rad, gomilanje papira, stres, nedostatak vremena… Svima je jasno kako je posao osnova za preživljavanje. Međutim, ne trebate zbog toga upadati u začarani krug savremenog načina života, iz kojeg mnogi ne vide ili jednostavno ne znaju naći izlaz. Sve ovo se, u najvećem broju slučajeva, dešava zbog loše organizacije, piše “Faktor“.

Kako biste riješili problem, poslušajte savjete stručnjaka, koji će vam sigurno pomoći da tokom dana imate više slobodnog vremena.

Dnevna lista

Po završetku posla napravite listu stvari koje trebate uraditi sljedećeg dana i držite se toga. Neka u njoj u prvom planu budu prioritetni zadaci i projekti i njih prvo završite. Jedino što može poremetiti listu jesu nadležni i hitni zadaci. Ali, to se, ipak, ne događa svaki dan.

Raspodjela

Navikli ste sve obavljati sami? Vjerujete samo sebi? Vrijeme je da nešto prepustite drugima. Kada budete imali listu stvari koje trebate uraditi, “čekirajte” one koje možete prebaciti na nekog drugog ili na pomoćnika.

Prekidi

Nevjerovatan je podatak da, prosječno, ljude na poslu prekinu 50 puta na dan, a prosječan prekid traje pet minuta. Mnogi su zaista važni, ali ima i onih koji nisu. E, to su repovi koje morate odsjeći. One od male važnosti ili potpuno nevažne eliminirajte.

Komunikacija

Prosječna osoba dnevno primi 150 e-mail poruka, poziva, SMS-ova, chat poruka. To je zaista veliko opterećenje. Ipak, većinom se radi o stvarima važnim za posao. Zbog toga ih ne odlažite, nego rješavajte jednu po jednu kako pristižu.

Fokusiranje

Ukoliko radite na nekom tekstu, saopćenju, pripremi ili projektu, ne prekidajte posao ni zbog čega. Tada se ne javljajte na telefon, ne odgovarajte na SMS-ove i e-mailove. Zbog prekida teško ćete se ponovo koncentrirati i potpuno posvetiti poslu. Ako to uspijete, brže ćete ga završiti.

Pravilo 15 minuta

Radni dan ćete lakše organizirati ako dođete 15 minuta ranije na posao. Tako ćete izbjeći paniku i žurbu, i opušteno krenuti u novi radni dan.


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh