Ovim priznanjem, koje se dodjeljuje već 19 godina u organizaciji magazina
„Banke&Biznis”, a na osnovu izvještaja nezavisnih revizora u BiH, potvrđeno je da su
nove m-bank i m-ba aplikacije prepoznate kao najbolje na tržištu, kako od strane
klijenata, tako i od stručne javnosti.
Suočeni sa izazovima koje je donijela pandemija, bilo je važno ostati dosljedan na putu
digitalne transformacije, te klijentima pružiti jednostavna digitalna rješnja koja
istovremeno osiguravaju maksimalnu sigurnost. U takvim okolnostima, sredinom prošle
godine, predstavljena je nova, redizajnirana verzija aplikacije mobilnog bankarstva,
unaprijeđena novim funkcionalnostima. Poboljšana i modernija verzija mobilne
aplikacije, korisnicima nudi dodatne pogodnosti kao što su jednostavnija prijava,
mogućnost upravljanja budžetom i kategorizacija troškova, informacije na jednom
mjestu o svim računima, kreditima, karticama i drugim aktiviranim uslugama. Dodatno,
pregled PIN kodova kartica, podešavanje dnevnih limita, dostava reizdanih kartica na
adresu i njihovo aktiviranje kroz aplikaciju bez dolaska u filijalu kao i obavijesti o
provedenim transakcijama po računu, nove su funkcionalnosti kojima banke ohrabruje
klijente na veće korištenje digitalnih bankarskih usluga.
‘Digitalizacija je naše strateško opredjeljenje kojim osiguravamo jednostavnije
poslovanje s bankom, ali i bolje korisničko iskustvo. Potvrdili smo titulu najbolje mobilne
aplikacije koju smo ponijeli prošle godine. To nam je daljnji podstrek da našu aplikaciju
nastavimo unaprjeđivati i obogaćivati novim funkcionalnostima, u skladu s potrebama
klijenata.’’ – naglasio je Dragan Ćavar, član Uprave za Maloprodaju u UniCredit Bank
Mostar.
Iako potrebe za korištenjem bankarskih usluga klijenti i dalje ostvaruju putem direktnog
kontakta sa bankom kroz mrežu filijala, UniCredit u Bosni i Hercegovini usmjeren je ka
ulaganju u razvoj inovativnih rješenja, obezbjeđujući najsavremenije digitalne usluge na
lokalnom tržištu.
“Prateći zadovoljstvo klijenata, vodeći računa o njihovim potrebama i navikama, u
kontinuitetu radimo na unapređenju naših digitalnih usluga i uvođenju novih tehnologija
u naš rad. Vođeni digitalizacijom kao strateškim pravcem, nastojimo olakšati poslovanje
klijenata sa bankom, te poboljšati njihovo korisničko iskustvo. Ovo priznanje još jednom
potvrđuje kada su digitalni kanali u pitanju da je UniCredit u BiH vodeći u tom
segmentu na tržištu.” – istakao je Željko Kišić, Član Uprave Banke zadužen za
Maloprodaju i Korporativno i investiciono bankarstvo u UniCredit Bank Banja Luka.