BIZnews

Pandemiji uprkos: Na koridoru 5C radi 1.100 radnika na devet gradilišta

Radovi na izgradnji poddionice Klopče – Donja Gračanica izvode se planiranom dinamikom uprkos koronavirusu.

Gradilište - Slobodna-bosna.ba

Na izgradnji su angažovani radnici bh. firmi, izvršena je dezinfekcija kampa, radnih mašina, a svi radnici imaju potrebnu zaštitnu opremu i sredstva za dezinfekciju, kažu iz JP Autoceste FBiH, prenosi “Slobodna-Bosna“.

Radovi na izgradnji poddionice Klopče – Donja Gračanica izvode se planiranom dinamikom uprkos koronavirusu. Na izgradnji su angažovani radnici bh. firmi, izvršena je dezinfekcija kampa, radnih mašina, a svi radnici imaju potrebnu zaštitnu opremu i sredstva za dezinfekciju, kažu iz JP Autoceste FBiH.

Na poddionici dugoj blizu šest kilometara trenutno se izvode radovi na iskopu i izradi roštiljske konstrukcije iznad nivelete ceste. Završeni su radovi na rasponskoj konstrukciji vijadukta i trenutno se radi na produžetku upornjaka broj dva. Također se izvode radovi na završetku roštiljske konstrukcije (zaštiti klizišta), izradi temelja zaštitne konstrukcije na gasovodu, a završeni su radovi do posteljice kolovozne konstrukcije.

U narednih 15 dana počinju radovi na zidovima broj osam i devet od armirane zemlje.

Zenička obilaznica je veliki zadatak, sa veoma kompleksnim i geološko vrlo složenim projektima, a deset novih funkcionalnih kilometara autoceste trebali bi biti završeno za Dan državnosti BiH za kada je planirano zvanično puštanje u rad“, sopćili su.

Stanje na izgradnji objekata na poddionici Klopče – Donja Gračanica u procentima za mjesec april 2020. godine izgleda ovako, kada je riječ o mostovima, vijadukt Klopačke stijene izgrađen je 95%, vijadukt Babina Rijeka 90%, vijadukt Pehare 60%, vijadukt Ričice 93% i Most Drivuša 90%. Kada su tuneli u pitanju stanje izgradnje tunela Ričice je 95% a Pečuj 95%.

Kako su kazali iz Autocesta devet gradilišta na kojima je angažovano 1.100 radnika su u punom pogonu i odvijaju se uz primjenu svih mjera koje su predviđene u cilju suzbijanja koronavirusa. Izdate su upute o provođenju mjera i postupanja koje treba sprovoditi na gradilištima, a da istovremeno ne dođe do zastoja u dinamici izvođenja radova.

Most Svilaj na rijeci Savi, koji će spojiti Bosnu i Hercegovinu i Republiku Hrvatsku, u završnoj je fazi, saopćeno je iz Ministarstva prometa i komunikacija BiH.

U narednim danima, kako je saopćeno, predstoji ispitivanje mosta (probno opterećenje), izrada horizontalne signalizacije, tehnički pregled i dobivanje upotrebne dozvole.

Nizvodni most već je ranije dovršen u cijelosti s izvedenim svim slojevima asfalta te montiranim odbojnim ogradama i rasvjetom, dok je u subotu završeno asfaltiranje prvog sloja na prilaznoj rampi mosta sa strane Republike Hrvatske.

Privodi se kraju prva faza radova na mostarskoj južnoj obilaznici koja obuhvaća radove na dionici Međine (Polog)-Miljkovići ukupne dužine 6,5 km, za koju je ugovor potpisan sredinom prosinca 2018. godine, anovi kružni tok u Međinama je jedna od posljednjih točki na ovoj dionici.

Ostaci stare ceste Mostar-Široki Brijeg su iskorišteni kako bi se dobio prostor za novi kružni tok, a radnici suunaprijed napravili konture budućeg rotora na dijelu koji je bliže novoj obilaznici, kako bi automobili mogli neometano putovati starom magistralnom cestom.

Od ovog rotora započinje buduća Južna mostarska obilaznica koja ide preko Mostarskog Blata do mjesta Miljkovići, gdje je ranije također napravljen rotor. Od tog rotora vozači će moći ići u smjeru Rodoča preko Varde, potom u smjeru Čitluka magistralnom cestom M-17.4, ili preko Kobilovače starom cestom do Mostara.

Upravo će se dionicom preko Varde nastaviti daljnji tijek Južne mostarske obilaznice.

Na izgradnji 7,2 kilometara duge poddionice autoceste Buna – Počitelj trenutno je angažirano 120 radnika i više od 50 mašina.

Radovi na objektima su pri završetku, a završava se i montaža asfaltne baze. U toku su i radovi na trasi: široki iskopi su pri samom završetku, uređuju se završetci nasipa, izvode se radovi na unutarnjoj odvodnji i podzemnim elektroinstalacijama, a za desetak dana očekuje se i početak radova na gornjem ustroju ceste (izrada tampona), saopćeno je iz JP Autoceste FBiH.

Na ovoj poddionici autoceste na Koridoru 5c se osim otvorenog dijela trase nalazi i nekoliko manjih objekata: natputnjaci Grabovina i Kevčić, potputnjak Bivolje Brdo i prolazi za životinje, te dvostrano odmorište Rotimski potok.


NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh