BIZnews

Svim klijentima Raiffeisen banke u BiH besplatni platni nalozi

U znak zahvalnosti za strpljenje i razumijevanje tokom prekida rada kartičnog sistema koji se desio na dan 15.12.2019. godine, iz sektora Korporativne komunikacije i upravljanje održivošću saopšteno je da će svi klijenti Raiffeisen banke moći koristiti dole navedene usluge BEZ NAKNADE:

Raiffeisen banka - Wikimapia.org

– realizacija naloga unutrašnjeg platnog prometa na šalteru Banke – do 31.12.2019. godine

– realizacija naloga unutrašnjeg platnog prometa putem digitalnih servisa Banke – do 31.12.2019. godine.

Za ovu vrstu naloga Banka će izvršiti povrat naknade za transakcije, a što će biti vidljivo na mjesečnim izvodima.

Podsjećamo, jutros su iz ove banke obaviješteni klijenti da je riješen tehnički problem zbog kojeg je došlo do prekida u radu kartičnog sistema Raiffeisen banke, uslijed čega je bilo onemogućeno korištenje kartica na bankomatima i POS uređajima u trgovinama kao i korištenje digitalnih kanala banke.

Upućeno je i iskreno izvinjenje svim klijentima banke zbog neugodnosti izazvanih ovom situacijom.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh