BIZnews

Euromonitor: Putovanja i turizam daju rastući doprinos BDP-u BiH

Putovanja i turizam daju rastući doprinos BDP-u Bosne i Hercegovine, što pozitivno utiče na zaposlenost u zemlji s hronično visokom nezaposlenošću, navodi Euromonitor.

Internetski kanal vodeći je offline kanal u vrijednosti prodaje samo u kratkoročnim najmima u 2019. godini. Međutim, vrijednost online prodaje nastavit će da raste brže od offline prodaje u svim kategorijama putovanja u Bosni i Hercegovini tokom predviđenog razdoblja, navodi Euromonitor.

Konkurencija u aviolinijama pojačana je u Bosni i Hercegovini, ističe Euromonitor i primjećuje da ima sve više avio tvrtki i novih ruta, posebno putem jeftinih prijevoznika.

Putnički posrednici postaju sve vještiji u profiliranju potrošača i oblikuju svoje turističke ponude tako da odgovaraju potrebama i sklonostima putničkih igrača i turista. Nedavni zanimljivi razvoj, dodaje Euromonitor, tiče se nove vrste putničkih posrednika: kuponskih posrednika, poput CityDeal-a, eKupona i Megabona.

Analitička kuća na kraju zaključuje da Bosna i Hercegovina zadržava značajan potencijal kao turističko odredište. Raste zanimanje iz Evrope, ali i brzorastućih globalnih tržišta na Bliskom Istoku i u Africi, prenosi indikator.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh