BIZnews

Vlasnik brenda “Gillette” morao otpisati čak osam milijardi dolara jer se muškarci sve manje briju

P&G, jedan od najvećih svjetskih proizvođača kozmetike i srodnih proizvoda, je u drugom tromjesečju ostvario odlične rezultate iako je morao otpisati čak osam milijardi dolara od svojeg poznatog brenda jer je u posljednjih desetak godina došlo do promjene u društvenoj prihvatljivosti (ne)obrijanih muškaraca

Kompanija Procter & Gamble (P&G), vlasnik poznatog brenda za mušku njegu Gillette je usprkos rastu poslovanja bila prisiljena otpisati čak osam milijardi dolara vrijednosti brenda jer se muškarci sve manje briju. “Smanjena učestalost brijanja na razvijenim tržištima srezala je potražnju za britvicama i žiletima”, kazao je analitičarima glavni financijski direktor P&G-a Jon Moeller, čije su riječi prenijeli mediji, i dodao da je na vrijednost brenda utjecala i pojava novih, jeftinijih, konkurenata. U drugom ovogodišnjem tromjesečju P&G je tako ostvario neto gubitak od 5,2 milijarde dolara, objavljeno je ovih dana. U istom razdoblju lani kompanija je imala dobit od 1,9 milijardi dolara,prenosi tportal.

Kompanije u svojim financijskim izvještajima redovito valoriziraju svoje brendove mada im često nije lako pripisati točnu brojku jer se radi o neopipljivoj vrijednosti koja proizlazi iz prepoznatljivosti nekog imena i proizvoda. Revalorizacija brendova se radi s vremena na vrijeme, a ponekad može biti značajna poput ove koju je proveo P&G te tada ima veliki utjecaj na konačni financijski uspjeh kompanije.

Tvrtka Procter & Gamble nagrađena certifikatom Poslodavac Partner
Američki P&G je jedan od najvećih svjetskih proizvođača robe za široku potrošnju. Među jačim konkurentima su mu kompanije poput Unilevera i Henkela. Danas uglavnom koncentriran na kozmetiku, deterdžente i slične potrepštine P&G je kupio Gillette početkom 2005. u transakciji vrijednoj čak 57 milijardi dolara i tada je proveo posljednju veliku procjenu vrijednosti brenda.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh