BIZnews

“Budi dio igre” / SEMPL FESTIVAL: Zlato za MITA Group i Lutriju BiH

Kampanja je pokazatelj kako strateškim pristupom možemo osigurati ono što je danas u advertisingu najteže- dosegnuti kupca.

SEMPL FESTIVAL - PR/Haber.ba

Advertisements

Marketinška agencija MITA Group Sarajevo i kompanija Lutrija BiH osvojili su Zlatnu nagradu na SEMPL festivalu medijskih trendova održanom u Portorožu u Sloveniji. Internacionalni žiri uvaženih stručnjaka dodijelio je Zlatnu nagradu za kampanju Budi dio igre Lutrije BiH u kategoriji Najbolje targetirana kampanja.

“Izuzetna je čast i zadovoljstvo kada vam struka dodijeli priznanje za kreativnost, inovativnost te izvanredne rezultate koje je kampanja polučila. Kreativni koncept, spot, medijska i PR kampanja pokazale su našu ekspertizu zahvaljujući kojoj smo uspjeli u onom što je u današnjem advertisingu najteže- dosegnuti kupca. Potrošači i njihove navike se mijenjaju iz sata u sat, a mi smo osluškivali njihove potrebe, pratili trendove i sve to krunisali nagradom kojom se cijela agencija ponosi. Zahvalni smo našem klijentu, kompaniji Lutrija BiH,  za ukazano povjerenje kojim smo podigli ljestvicu u kreativnoj upotrebi medija”, poručila je Azra Pilav, Media Direktorica agencije MITA Group.

U središtu kampanje Budi dio igre navijači su dva vječita fudbalska rivala Sarajevo i Željezničar, kojima je Lutrija BiH željela dodatno obogatiti vrijeme provedeno na fudbalskim utakmicama, naročito na poluvremenu. Osmišljeni su brojni popratni sadržaji, 21.000 navijača učestvovala je u nagradnim igrama koje su za njih priređene, a gotovo milion navijača dosegnuto je putem FB postova. Najzanimljivija je bila prilika da neko od navijača ”puca” penal na gol protivničkog kluba, a za to je zabilježeno 7.859 prijava.

“Sretni smo zbog nagrade, jer smo u ovu kampanju uložili mnogo ljubavi i znanja u želji da našim kupcima ponudimo nešto novo. Drago mi je da smo uspjeli u tome. Kampanja je pokazatelj da u sinergiji sa stručnim ljudima iz naše partnerske agencije možemo napraviti izvanredne rezultate. Gotovo tri miliona ljudi dosegli smo TV kampanjom, a 200.000 fanova pratilo je utakmice i izvođenje penala vatrenih navijača putem društvenih mreža, dok je eNovčanik (uplata igara putem interneta) zabilježila rast novoregistrovanih igrača”, istakao je Nedim Hamzić, voditelj Odjela za odnose s javnošću i standardizaciju Lutrije BiH.

SEMPL je najveća regionalna konferencija medijskih trendova u čijem su središtu najbolji primjeri realiziranih kampanja te aktualije iz oblasti medija, marketinga i komunikacija u našoj regiji.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh