BIZnews

Direktor dm-a u BiH Damir Šlosel: U novoj poslovnoj godini investirat ćemo u BiH 7,9 miliona KM

U novoj poslovnoj godini investirat ćemo u BiH 7,9 miliona KM

Damir Slosel / Indikator

Advertisements

– Najvećim dijelom ulagat ćemo u proširenje distribucijskog centra u Blažuju te u otvorenje pet novih dm prodavnica kao i preuređenje sedam postojećih.
Investicije će u narednoj poslovnoj godini biti veće nego o 2017. godini, kada je investirano 5,9 miliona, od čega 4,5 miliona KM u nove i postojeće prodavnice, 1,2 miliona KM u centralu zgrade u Sarajevu, te 264 hiljade KM u distribucijski centar.
Prema Šloselovim riječima Drogerie Markt nastavit će sa podrškom domaćim proizvođačima i inicijativama te ulaganjem u razvoj i usavršavanje zaposlenika.
– Napravit ćemo analizu inicijative Startajmo {ZAJEDNO} nakon čega ćemo odlučiti da li ćemo je nastaviti u ovakvom ili nekom drugačijem obliku, kazao je Šlosel.
On je dodao da su u dm-u ponosni na pokretanje društveno odgovorne inicijative Startajmo {ZAJEDNO}, u okviru koje su podržali deset bh. proizvođača u razvoju njihovih proizvoda i osigurali im mjesto na policama dm prodavnica.
-Zahvaljujemo svima koji su pružili podršku u realizaciji ove inicijative. Posebno ističem Fondaciju Mozaik koja kroz svoju djelatnost traži, osnažuje i investira u mlade ljude nastojeći kreirati dobru ekonomiju u Bosni i Hercego-vini, izjavio je Šlosel.
Odabrani proizvodi su biljni melem Sovići, matični sok od aronije Bihać, ljuti sosovi “Ljutko” Tuzla, začinska sol Jelah – Tešanj, prirodni eleksiri na bazi meda Sarajevo, organic Tattoo Balm Sarajevo, sapun od kozijeg mlijeka Istočna Ilidža, medne maske za kožu lica i vrata Sarajevo, feolook deo krema Sarajevo i prirodna spužvica za piling lica Wooling Travnik.

Ponudom novih domaćih proizvoda, dm želi odgovoriti na potrebe kupaca za kvalitetnim bh. proizvodima, podržati privredu naše zemlje te podijeliti znanje i iskustvo sa mladim poduzetnicima.

“Zajedno s deset proizvođača iz cijele Bosne I Hercegovine koji su odabrani kroz inicijativu nestrpljivo iščekujemo uvrštavanje 30 novih domaćih proizvoda u naš prodajni lanac. Kao mentori nastojimo prenijeti naše znanje i iskustvo kako bismo proizvođačima pružili mogućnost da na tržište plasiraju što kvalitetniji i konkurentniji proizvod. Uvijek rado sarađujemo s pojedincima koji imaju kreativne i dobre ideje”, navode iz dm-a.

Na policama dm-a svoje mjesto trenutno ima 466 domaćih proizvoda.
Zahvaljujući inicijativi Startajmo {ZAJEDNO} kao i redovnim nastojanjima da se ponuda dm-a upotpuni domaćim proizvodima, ovaj broj će narasti na 500 čime će biti ostvaren cilj postavljen na početku godine, piše Indikator

Dm će u narednoj poslovnoj godini ulagati u usavršavanje i razvoj svojih zaposlenika.
-U edukaciju smo prošle poslovne godine uložili 279 hiljada KM (8118 radnih sati), a 142.700 KM u unapređenje zdravlja, uključujući redovne sistematske i stomatološke preglede, kazao je Šlosel.

Napomenuo je da je dm prva kompanija na tržištu u Bosne i Hercegovine koja će zaposlenicima dodijeliti personalizovane pametne telefone.
-To je radno sredstvo s ciljem da se poboljša usluga kupcima ali i da se usavrše procesi rada. Sva pitanja koja su do sada zaposlenici provjeravali u kancelariji na računaru, sada mogu provjeriti putem novih uređaja direktno u prodajnom prostoru. Tako je usluga brža te su zaposlenici više dostupni za savjetovanje kupaca, pojasnio je Šlosel.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh