BIZnews

Otac čuvene "mačke" – Milijarder koji donosi radost

Svijet je dobio novog milijardera. Shintaro Tsuji, 85-godišnji osnivač i izvršni direktor kompanije Sanrio koja ima ugovore sa Walmartom, Zarom i Swarovski kompanijom, nakon pedeset godina uspješnog poslovanja uspio je da svoje bogatstvo zaokruži na devet nula. I to sve zahvaljujući čuvenoj "maci".

No image - Haber.ba


Hello Kitty (Foto: Arhiva)

Hello Kitty, jedna od najprepoznatljivijih franšiza na svijetu, doprinjela je da se akcije Sanrija ove godine udvostruče. Kompanija koja prodaje poklone sa motivima čuvene bijele mace, posjeduje tematske parkove i proizvodi i distribuiše filmove, u poslednjoj fiskalnoj godini imala je zaradu od 74,25 milijardi jena – skoro 900 miliona dolara.

Tsuji se ne šali kada otkriva svoje ambicije i želju da od Hello Kitty napravi brend koji donosi milione, poput Guccija ili Hermesa. Kako kaže, tržište u Japanu preplavljeno je francuskim i američkim kompanijama, a domaćih firmi kao i da nema. Upravo tu Tsuji vidi svoju prednost.

Ovaj novopečeni milijarder ističe da mu je od svake dobiti važnije da usreći  radnike, odličnom platom i beneficijama.

“Naš cilj je dobra reputacija, ne stvaranje profita”, kaže ovaj aktivni osamdesetpetogodišnji Japanac koji na spavanje ne odlazi pre četiri ujutru, a u devet je već budan i informisan o kretanju Sanrio akcija na berzi.

(bizlife)


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh