BIZnews

Saradnja “Addiko Grupe” i “Microsofta” za napredno korisničko iskustvo

“Addiko Grupa” i “Microsoft” dogovorili su saradnju na planu unaprjeđenja korisničkog iskustva klijenata banke kroz implementaciju Microsoftovih Dynamics 365 tehnoloških rješenja.

Addiko bank - PR/Haber.ba

Advertisements

“Addiko Grupa” je time postala prva regionalna bankarska organizacija koja će tokom 2018. godine na svim tržištima na kojima posluje implementirati moderna Microsoftova rješenja i time svoju digitalnu transformaciju nastaviti fokusirajući se upravo na unaprjeđenje korisničkog iskustva svojih klijenata.

“Želja za pružanjem bolje usluge klijentima je glavni razlog početka digitalne transformacije, koja podrazumijeva primjenu modernih tehnologija u svim segmentima poslovanja i pružanje dodatne vrijednosti klijentima”, izjavio je Mario Ivanković, predsjednik Uprave Addiko Bank ad Banja Luka…

“Bitan dio izgradnje naprednih sistema i osmišljanja novih inovativnih usluga su strateška partnerstva. Naš cilj je kroz saradnju s Microsoftom, koji je jedan od globalnih lidera u ovom segmentu, unaprijediti sve naše sisteme i procese, biti efikasnija te istovremeno bolja banka za naše klijente i za naše zaposlenike”, izjavila je Sanela Pašić, predsjednica Uprave Addiko Bank d.d. Sarajevo.

“Addiko banka” će jačanjem internih sistema i poboljšanje procesa dobiti bolji 360º uvid u potrebe klijenata te jednostavnije identifikovati njihove želje i osigurati im konzistentno optimalnu uslugu.

“Upotreba Microsoftovih usluga u oblaku unutar industrije finansijskih usluga u snažnom je porastu. Osnažena platformama Azure, Office365 i Dynamics 365 omogućava funkcionalnu integraciju CRM i ERP platformi te omogućava značajno povećanje produktivnosti, korištenje napredne analitike, optimizaciju procesa uz značajno poboljšanje korisničkog iskustva. Nova digitalna platforma, optimizirana s najboljim industrijskim praksama finansijske industrije, omogućit će Addiko banci snažan iskorak u poslovanju i digitalnoj transformaciji kroz pružanje efikasnije usluge i unaprijeđenog korisničkog iskustva postavljanjem korisnika i odnosa s korisnikom u centar bančine digitalne transformacije”, dodao je Ivan Vidaković, direktor za Digitalnu transformaciju Microsoft Multi-Country Europe regije u Centralnoj i Istočnoj Evropi.

Digitalna transformacija i korisničko iskustvo u fokusu su strategije Addiko banke koja je tokom 2017. godine predstavila “Addiko Chat Banking”, jedinstvenu uslugu plaćanja chatom putem Vibera, te koncept moderne digitalne “Express” poslovnice u Sloveniji i Hrvatskoj.

Na globalnom tržištu Microsoft Dynamics 365 poslovno rješenje prednjači u velikom broju novih funkcionalnosti, kao i stupnju integracije CRM i ERP koncepta čemu svjedoče odlične recenzije i liderska pozicija u raznim renomiranim istraživanjima.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh