BIZnews

Amerikanci za Božić potrošili više od 800 milijardi dolara

Nakon što je Mastercard Inc saopštio da su kupci tokom praznične sezone potrošili više od 800 milijardi dolara, vrijednost dionica američkih prodajnih lanaca naglo je skočila.

Kupovina tokom praznika - Vecernji.hr

Advertisements

Dakle, zabilježena je veća prodaja nego ikada, a dionice su porasle zbog većeg potrošačkog povjerenja, veće zaposlenosti i ranijih popusta.

Prema analizi, iz koje je isključena prodaja automobila, praznične prodaje u prodavnicama i online putem su između 1. novembra i 24. decembra porasle za 4,9 posto, što predstavlja najbrže godišnje povećanje od 2011. godine…

Većina američkih prodajnih centara gubila je na vrijednosti dionica u ovoj godini zbog profita online prodavnica kao što je Amazon.com Inc.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh