BIZnews

Jedi kao šampion! Zdravom ishranom do smanjenja gojaznosti kod djece

Problem gojaznosti u svijetu dostigao je epidemijske razmjere, a posebno je alarmantan podatak da rapidno raste gojaznost djece, uzrokovana lošom ishranom i smanjenom fizičkom aktivnošću.

Beko promo

U namjeri da skrene pažnju na rastuću gojaznost kod djece i podigne svijest o ozbiljnosti ovog problema, kompanija Arčelik, koja u Bosni i Hercegovini posluje sa partnerom Omega doo Živinice, najavila je kampanju
,,Jedi kao šampion“ uz podršku FK ,,Barselona“.

„Gojaznost kod djece je zaista globalno pitanje i u konstantnom je porastu. Mi u ,,Beku“, smatramo da možemo da pomognemo u riješavanju ove krize na dva važna načina: uz pomoć naših inovativnih tehnologija koje nam omogućavaju da se lakše zdravo hranimo i ohrabrivanjem djece da se okrenu zdravim navikama. Naš cilj je jednostavan – smanjiti gojaznost kod djece putem prevencije i edukacije“, istakao je Hakan Bulgurlu, izvršni direktor Arčelik grupe, matične kompanije brenda ,,Beko“.

Kampanja ,,Jedi kao šampion“ startovaće globalno januara 2018. godine, osnažujući roditelje i djecu da razmisle o odabiru hrane i slijedeći primjer svojih idola iz FK ,,Barselona“ budu aktivni svakog dana i jedu zdravo..

,,Jedi kao šampion“ pruža porodicama i mogućnost da se upoznaju sa navikama u ishrani najboljih igrača svijeta kroz istoimenu knjigu recepata dostupnu na kompanijskoj web stranici u čijoj izradi su učestvovali nutricionisti fudbalskog kluba, kao i čuvena ,,food“ blogerka Ela Mils, poznatija kao „Deliciously Ella“.

Ni fudbalska legenda FK ,,Barselona“, Patrik Kluivert, nije krio svoje oduševljenje inicijativom: „Da bih igrao najbolje što mogu evo već više od 15 godina, bilo je jako važno da se zdravo hranim. Tome danas učim i svoju djecu i zato podržavam inicijativu ,,Jedi kao šampion“ koja će motivisati roditelje i djecu širom svijeta da vode računa o ishrani.

O brendu “Beko”:

Beko je drugi najveći evropski brend bijele tehnike i brend sa najbržim rastom u ovom sektoru. Internacionalni je brend kućanskih aparata Arčelik grupe, koja ima 14 fabrika za proizvodnju bijele tehnike sa trideset hiljada zaposlenih širom svijeta i predstavništvima u dvadeset i sedam država. Arčelik nudi proizvode i usluge za 11 brendova (Arčelik, Beko, Grundig, Defi, Arktik, Blomberg, Elektrabregenz, Leisure, Flavel, Daulans i Altus) u 133 zemlje. Shodno tome, Arčelik Grupa je prošle godine zabilježila konsolidovani prihod u iznosu od 5,2 milijarde dolara.

U nastavku možete pogledati film: “Eat like a pro – Manifesto”:


NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.
Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh