BIZnews

BH Telecom odgovara RAK-u: Iznijeli ste netačne podatke

BH Telecom je aktivno učestvovao u izradi Odluke o usklađivanju cijena usluga mobilne telefonije i neke od donesenih ključnih mjera BH Telecom već primjenjuje dok će ostale svakako implementirati u zadatim rokovima. Iako je u konkretnom slučaju odstupljeno od propisanih načina regulacije tržišta, uz visok stepen kooperativnosti dominantnih operatora sa Agencijom, došlo se do zadovoljavajućeg rješenja za krajnje korisnike.

BH telecom - Hms.ba

Međutim, treba istaći da je na press konferenciji RAK-a prezentirana uporedna analiza cijena tri telekom operatera u kojoj je “ustanovljeno da bh. telekom operateri imaju znatno skuplje usluge, posebno u domenu srednjih i velikih korisnika”, te da je “prosječna cijena korpe usluga za srednje korisnike (65 odlaznih poziva i 50 SMS poruka) u BH Telecomu 35 KM i prosječna cijena korpe usluga za velike korisnike (140 odlaznih poziva i 55 SMS poruka) u BH Telecomu iznosi 58,1 KM”, što predstavlja namjernu ili nenamjernu grešku jer navedeni podaci nisu tačni, navode iz BH Telecoma, piše “Klix“.

“Želimo upoznati javnost i naše korisnike da su realne cijene značajno niže i iznose 18,45 KM (umjesto 35,00 KM po RAK-u) za korpu usluga za srednje korisnika i 33,25 KM (umjesto 58,10 KM po RAK-u) za korpu usluga za velike korisnike BH Telecoma, te da su cijene ispod prosječne cijene u regionu. Za analizu su korišteni paketi MojMini15 i MojMidi30 koji sadržajno odgovaraju korpama usluga koje je RAK definisao kao srednje i velike korisnike, što se jasno vidi u tabeli ispod.

160421096.1_mn


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh