BIZnews

Bh. izazov na Facebooku: Kandiduj, kupi i podrži domaće proizvode

Novi izazov koji ima za cilj predstavljanje, podršku i kupovinu domaćih proizvoda pokrenut je na Facebooku, jednoj od najvećih društvenih mreža, prenosi novinska agencija Patria.

Hrvić i Bešlagić u kampanji - Akta.ba

Izazovu su se prepustili ugledni bh. biznismeni, sportisti, novinari, glumci, političari….koji kandiduju bh. proizvod i nominuju svoje prijatelje za jedinstveni bh. izazov.

Rusmir Hrvić, direktor sarajevske kompanije Klas koja je u diviziji AS grupacije odazvao se izazovu i na svojoj Facebook stranici napisao kako je jako važno da svaki dan kupovinom, ali i na ovakav način, javno, dajemo podršku domaćoj proizvodnji i domaćim kvalitetnim brandovima.

Za nastavak Izazova Hrvić je nominovao: Enisa Bešlagića, Adisa Hasakovića, Hasko Idriza, Edinu Latif, Adnana Jašarspahića, Elvira Švrakića, Šemsudina Mehmedovića, Jasmina Imamovića, Vedada Ibiševića…

Enis Bešlagić, poznati bh. glumac kandidovao je proizvode Dite i Klasa, te svoje prijatelje Elmira Huremovića, Elisa Hrkalovića, Milana Pavlovića, Edina Džeku i Gorana Bogdana pozvao da se pridruže bh. izazovu.

Direktor kompanije Arthur d.o.o. Tuzla Elmir Huremović kandidovao je nekoliko bh. proizvoda, a u izazov je pozvao: Elmedina Konakovića, Emira Čerkezovića, Amira Zukića, Amela Ćurića…

Iako nismo uspjeli saznati ko stoji iza ove bh. kampanje sudeći prema prvim pozitivnim reakcijama vjerujemo u uspjeh i još jednu super zabavu, piše akta.ba


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh