Aktuelno

Nijemci provjerili: Ovo su automobili koji se najviše kvare i koje treba izbjegavati pri kupovini

Ako kupujete automobil pogledajte ovu statistiku izraženu po godinama, mogla bi biti od pomoći pri izboru optimalnog modela

Njemački autoklub (ADAC) je objavio godišnje izvješće o kvarljivosti automobile na cestama.

Izvješće je temeljeno na statistici službe pomoći na cesti, a obuhvaća 132 model starosti od tri do deset godina. Jedini uvjet je bio da su navedeni modeli imali bar 10.000 registracija u jednoj od godina koje se prate.

Kao i godinu prije najčešći kvarovi su bili na akumulatoru, i to s udjelom od čak 46.2 % od 3.49 milijuna detektiranih kvarova. Lagani rast broja kvarova na akumulatorima objašnjava se pandemijom, odnosno činjenicom da je više automobila tijekom lockdowna stajalo duže vrijeme što može biti poražavajuće za električne uređaje.

U svakom slučaju statistika je potvrdila da sa starosti automobila raste kvarljivost, a posebno kod akumulatora kojem je presudna sedma godina. Problemi s alternatorom kreću od četvrte godine, s pumpom za gorivo računajte na probleme od desete godine, dok će se senzor radilice osjetno češće kvariti na vozilima starim bar 12 godina.

Treba napomenuti i da uzroci “kvara” poput praznog spremnika goriva i probušene gume nisu uzeti u obzir.

Najbolji i najgori modeli

Studija je pokazala kako cijena ne utječe direktno na pouzdanost vozila. Tako je Dacia Sandero dobila vrlo dobre ocijene, a solidno je prošao i Duster.

S druge strane na popisu modela koji se nisu proslavili su čak dvije Toyote, i to obje zbog problema s akumulatorima.

U svakom slučaju, ako kupujete automobil pogledajte ovu statistiku izraženu po godinama, mogla bi biti od pomoći pri izboru optimalnog modela, prenosi Index.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh