Aktuelno

NE BUDITE NAIVNI! Svaki treći polovnjak iz Njemačke IMA LAŽNU KILOMETRAŽU!

Lažiranjem kilometraže cijena automobila raste od dvije, pa do pet hiljada eura. Posebno su pogodni za manipulisanje automobili proizvedeni nakon 2000. godine.

Polovni automobili - Blogspot.com

Advertisements

Evropski parlament je priznao da brojni automobili na tržištu polovnjaka imaju skinutu kilometražu. U izvještaju o manipulacijama s brojačima kilometara se predlažu zakoni kojima bi takve prevare bile tretirane kao krivično djelo.

Prema istraživanju Njemačkog automobilskog kluba (ADAC) gotovo svaki treći polovni automobil koji se trenutno prodaje u Njemačkoj ima skinutu kilometražu. U slučajevima polovnih automobila koji su namijenjeni za izvoz ta se brojka penje do gotovo 50 posto.

Dakle, gotovo polovina svih polovnjaka koji se uvezu iz Njemačke zapravo su čista prevara krajnjeg kupca, jer ne dobija onakav automobil kakav je platio.

“Potpuno je svejedno ukrade li se nekome iz novčanika hiljadu ili dvije eura ili se za taj iznos prevari na kupoprodaji polovnog automobila, jer kupac plaća nerealno stanje, odnosno onakvo kakvo prikazuje brojač kilometara”, kažu iz ADAC-a.

S obzirom na te činjenice, pravnici se slažu da je evropski parlament na dobrom putu i da je nužno prevare s manipulacijom pređenih kilometara tretirati kao krivično djelo.

Lažiranjem kilometraže cijena automobila raste od dvije pa do pet hiljada eura.

“Kada sam prodao prvi automobil jednom čovjeku sa Balkana, nisam mogao da se načudim da se kod nas tako smanjuje kilometraža. Nakon što sam kasnije vidio da to skoro svi kupci rade, ultimativno sam zaprijetio kupcima da ću objaviti istinu o njima i fotografiju stvarne kilometraže. Mogu reći da je to prestalo, barem kada su moji automobili u pitanju”, govori čovjek sa naših prostora koji živi i radi u Njemačkoj, u okolini Frankfurta, piše “Informer“.

“Korekcije” se kreću najčešće od 100 do 300 hiljada kilometara, a stručnjak koji lažira kilometražu naplati u prosjeku 50 eura po automobilu. Stvarnu kilometražu bez računara nemoguće je utvrditi. Lažiranjem kilometraže cijena automobila raste i do pet hiljada eura. Posebno su pogodni za manipulisanje automobili proizvedeni nakon 2000. godine, kad su mehanički brojači pređenih kilometara zamijenjeni digitalnim. Naprave za resetovanje brojača pređenih kilometara mogu se nabaviti za manje od 10.000 eura, a brojač je moguće izmanipulisati u roku od 30 sekundi.

Belgijski model kontrole

U Poljskoj, u kojoj je najveće tržište polovnih automobila u EU, čak 90 posto uvezenih automobila nema korektno prikazanu kilometražu. Najveći izvoznik takvih automobila je već spomenuta Njemačka, iz koje izađe trećina automobila s takvom kilometražom. Primjenom belgijskog modela ovakve stvari bi se smanjile. Još 2006. Belgija je uvela sistem “Car-Pass” i napravila bazu podataka u koju se upisuje određen broj kilometara prilikom svake posjete autoservisu ili vulkanizeru.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh