BIZnews

Inspektori kaznili pekaru sa 4.000 KM zbog nevjerovatnog razloga

Riječ je pekari u Kotor-Varoši u vlasništvu preduzeća “Krajina klas” Banja Luka.

Ilustracija - Moj.ba

Vlasnik “Krajina klasa” Saša Trivić, koji je ogorčen, kaže da je općinski inspektor došao sa namjerom da “nešto nađe”.

Advertisements

Imali smo Knjigu utisaka, a ne Knjigu žalbi i zbog toga smo oglobljeni sa 4.000 maraka”, objašnjava Trivić.

Dodaje da je ova pekara prethodno tražila od općine ovjeru Knjige žalbe, a da je općina u međuvremenu poslala inspekciju, piše “Blic“…

Osim toga, u svom pozamašnom radnom vijeku nisam čuo da su inspektori čitali nečiju knjigu žalbi i da su preduzeli nešto na osnovu toga”, ističe Trivić i dodaje da je kaznu platio.

U Inspektoratu bh. entiteta Republika Srpska kažu da su Zakonom o zaštiti potrošača svi privredni subjekti koji obavljaju djelatnost trgovine, ugostiteljstva, pružanja usluga, dužni da vode Knjigu reklamacija (žalbi).

Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh