Aktuelno

Proveo je punih 17 godina u podrumu kuće pokušavajući ispuniti dječački san. Kada je završio, nudili su mu milione za ono što je napravio. Zadivljujuće!

Filmovi mogu da inspirišu ljude da urade nevjerovatne stvari. Filmovi Brus Lija inspirisali su mnoge da se bave borilačkim vještinama, dok je film “Top gan” naveo mnoge da se bave vazduhoplovstvom. Ken Imhof iz Milvokija inspirisao je film “Trka Kenonbol” iz 1981. godine da sklopi automobil – i to ne bilo kakav!

Lamborghini - Fokuzz.com

Nakon što je pogledao film “Trka Kenonbol”, život Kena Imhofa se drastično promijenio i bio je inspirisan modelom Lambordžinija, piše “Fokuzz“…

Advertisements

Iako je Ken odrastao u Milvokiju, Viskonsin, rođen je u Oksfordu, Engleska. Nakon što mu se otac penzionisao iz avijacije, porodica se preselila u SAD.

Još kao mali, Ken je volio automobile, kao što možete da vidite na slici iz 1958. godine. On je za volanom sportskog automobila koji je njegov otac sam napravio. Fascinacija motornim vozilima ga nikada nije napustila.

Kada ga je prvi put ugledao, Ken je znao da je taj Lambordžini nešto posebno.

Desetak godina kasnije, Ken je riješio da se baci na posao. Kena nije interesovalo da kupi taj auto, već je posvetio 17 godina svog života gradeći ga sam.

Ken je bio upoznat sa poslom koji podrazumijeva metale i dobro mu je išao inženjering i zavarivanje vozila. Ipak, bilo mu je potrebno mnogo odlučnosti kako bi uspio u svojoj namjeri.

Iako je kod kuće imao garažu, odlučio je da započne projekat u podrumu, kako bi izbjegao hladne zime. Na taj način ne bi morao da zagrijeva garažu i uštedio bi novac.

Projekat je zvanično započet u septembru 1990. godine i završen je skoro dvadeset godina kasnije. Potrošio je više hiljada dolara. Prvi korak je bio da koristi 1:16 model sagrađen od drvenog okvira, što mu je pomoglo da izračuna oblik ploča.

Svaka ploča je napravljena ručno od aluminijuma uz pomoć alata za oblikovanje. Za ovo mu je bilo potrebno skoro godinu dana. Pokrio je cijeli okvir od ploča, a vrata je ostavio za kraj.

Čak i pored svog iskustva, napravio je dosta grešaka, kao što je savijanje ploča.

Ken je napravio okvir od blokova koji su držali postolje, održavali pod i usklađivali visinu vozila. Postolje je držalo gornji okvir i glavni dio vozila. Sve je bilo savršeno poravnano, što mu je bilo posebno teško.

Ipak, nije se predavao, zato što su glavni dio i postolje bili savršeni. Ken je izrazio ponos u svakom detalju, od auspuha do hladnjaka.

Posao je zahtijevao pet slojeva rada, sa temeljnim pripremama prije farbanja. Započeo je sa osnovnim premazom i zatim premazao drugi. Kada je završio glavni dio, ponovo je premazao osnovni premaz visokog kvaliteta. Nakon toga, oblik je počeo da podsjeća na Lambordžini, čak i prije nego što je dodao točkove i spoljašnje ploče. Nakon toga je planirao da doda papučice i rezervoar.

Kenu je želio da profesionalno ofarba cijeli auto. Kako bi ovo završio, morao je da transportuje sva 33 djela pojedinačno, jedan po jedan, što mu je oduzelo 25 sati. Ali najveći dio posla tek mu je predstojao.

Ken je dao nacrt svom prijatelju Dejlu, koji je bio mehaničar. Dejlu je bilo potrebno 10 sati da 5 cm tanku ploču pretvori u ovo što vidite na slici. Te zime, Ken je prilagođavao svoj projekat na više načina. Pojačao je zadnje nosače i popravio neke greške, kao što je curenje tečnosti iz hladnjaka. Prije nego što je isprobao auto, morao je da zamijeni svijećice i poboljša motor.

2008. godine projekat je konačno završen! Postojao je samo jedan problem: auto je bio zaglavljen u podrumu! Kenu je bio potreban bager kako bi uspio da izvede auto na put i to je uspio nakon sat i po vremena. Nakon 17 godina truda i rada, napokon je vrijedilo.

Lambordžini se sada nalazi u Majamiju, nakon što ga je kupio novi vlasnik u septembru 2016. godine – 26 godina nakon što je projekat započet. Kenu je bilo najbitnije da ga sagradi, ne i zadrži. Ken se sada već bacio na sljedeći projekat: Stadbejker Starlajt Kupe!

Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh
javascript hit counter